Geheel vrijblijvend
Geen wachtlijst
Vergoeding vanuit de basisverzekering
Welkom! Ieder mens komt wel eens in een situatie die niet is zoals deze hoort te zijn. Soms verloopt het contact met ‘anderen’ (partners, kinderen, ouders of collega’s) niet zoals we willen. Daar kunnen mensen somber, angstig, gespannen of uitgeput van raken. Of de aanleiding is onduidelijk, maar er is wel sprake van een probleem of gevoel waar iets aan gedaan moet worden. Vaak vinden we zelf een oplossing voor onze problemen, maar als dat niet lukt, dan is het zinvol om deskundige hulp te zoeken. De hulp die je bij mij krijgt is gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek en aangetoond effectief. We bespreken eerst hoe we daar een vorm aan kunnen geven zodat we samen op een prettige manier kunnen werken. Zonodig kunnen we ook uitzoeken welke vorm van hulp voor jou het meest effectief is en waar je dat het beste kunt vragen.
Kennis maken met Bettine?
Geheel vrijblijvend
Geen wachtlijst
Vergoeding vanuit de basisverzekering
Wanneer en waar
Mijn praktijk is in de Bilt, en ik werk op dinsdag, donderdag en vrijdag. Goed bereikbaar met de snelbus uit Utrecht, of met de fiets. Parkeren kan gratis in de straat.
Vergoeding & tarieven
Je behandeling wordt vergoed vanuit je basisverzekering. Caredate heeft in 2024 contracten met alle zorgverzekeraars, met uitzondering van Eno/Salland en Aevitae.
Je verzekeraar zal wel altijd eerst je nog openstaand eigen risico met je verrekenen. Dat moet je altijd zelf betalen.
Meer info over de vergoedingen vind je bij ‘vergoedingen’ op onze website.
Niet alle programma’s worden vergoed vanuit je basisverzekering. De bekendste voorbeelden zijn relatietherapie, rouwverwerking en burn-out. Je kan er ook voor kiezen om de sessies zelf te betalen.
Hier vind je de tarieven als je de sessies zelf wil betalen
Als je de sessies zelf betaalt is het tarief € 105,- .
Mijn ervaring en specialisatie
Inmiddels ben ik (ook) 20 jaar werkzaam als psycholoog waarvan 11 in mijn eigen praktijk. In die tijd heb ik me gespecialiseerd op specifieke terreinen van psychische klachten:
- angststoornissen (waaronder fobie, sociale angst, gegeneraliseerde angst, paniekstoornis)
- depressie en slaapproblemen
- dwangstoornissen, ticstoornissen en Gilles de la Tourette
- burn out en aanverwante klachten klachten en problemen; en
- overige psychische klachten of vragen over verheldering over de oorzaak van problemen
Mijn wachttijden
De wachttijd voor een intakegesprek is bij mij op dit moment: 2 weken
De wachttijd voor het eerste gesprek na de intake is bij mij op dit moment: 1 week
Je hebt al een lopend traject
Je kunt maar 1 traject tegelijkertijd hebben.
Heb je hierover vragen? Bel gerust het team van Caredate: 085-065 3165
Je kunt je eenvoudig aanmelden bij Bettine
Heb je hierover vragen? Bel gerust het team van Caredate: 085-065 3165
Vrijblijvend kennismaken met Bettine?
Vul hieronder je gegevens in en ik neem zo snel mogelijk contact met je op.
Heb je vragen? Bel gerust het team van Caredate: 085-065 3165
Let op! Je hebt aangegeven dat je bent verzekerd bij . In 2024 hebben wij geen contract met .
Dat betekent dat we je maandelijks een nota sturen die je zelf kan indienen bij .
Je hoeft - behalve je eigen risico - niks zelf te betalen. Hier leggen we het bij punt 1 uit.
Let op! Caredate is specialist in kortdurend behandelen: we gaan uit van maximaal 10 sessies om samen met jou je zorgvraag op te lossen.
Dus zo goed en zo snel als mogelijk. Daarmee leveren we samen een bijdrage aan kortere wachtlijsten en blijft de zorg betaalbaar.
Let op! Caredate is specialist in kortdurend behandelen: we gaan uit van maximaal 10 sessies om samen met jou je zorgvraag op te lossen.
Dus zo goed en zo snel als mogelijk. Daarmee leveren we samen een bijdrage aan kortere wachtlijsten en blijft de zorg betaalbaar.
Let op! In 2024 kunnen we je niet meer helpen.
, een label van hanteert een omzetplafond.
Bij Caredate gaan wij met de cliënten die we nu helpen dat omzetplafond bereiken.
Daarom kunnen we je in 2024 niet meer helpen.
Je kunt je wel aanmelden en kan dan vanaf 1-1-2025 aan de slag.
Als je niet zo lang kan/wil wachten kan je contact opnemen met de afdeling zorgbemiddeling van je verzekeraar, die helpen je altijd snel verder.
Wij hebben IN 2021 contracten met deze verzekeraars. Als je hier bent verzekerd krijg je alles vergoed en sturen we de rekening rechtstreeks naar je verzekering:
Achmea/Zilveren Kruis
Zilveren Kruis
ZieZo
FBTO
Interpolis
De Friesland
ProLife
AON
CZ
CZ
CZ-direct
OHRA
Nationale Nederlanden
Just CZ
DSW
DSW
Stad Holland
inTwente
VGZ
VGZ
ZEKUR
bewuzt
Univé
UMC
IZA
IZZ
Promovendum
National Academic
Besured
ONVZ
ONVZ
PNO Zorg
VvAA
jaaah.
Zorg & Zekerheid
Zorg & Zekerheid
AZVZ
Niet gecontracteerd: vergoeding grotendeels
We hebben IN 2021 geen contracten met onderstaande verzekeraars. Je behandeling wordt soms geheel en anders grotendeels vergoed.
De nota voor je behandeltraject ontvang je via FAMED, je kan deze nota indienen bij je zorgverzekeraar.
Menzis
Menzis (restitutie 100% vergoed, overig ca. 75%)
Anderzorg (ca. 65% vergoed)
Hema (ca. 65% vergoed)
ASR
Ditzo (ca. 70% tot 75% vergoed)
Amersfoortse (restitutie 100% vergoed, natura ca. 75% vergoed)
Eucare
Aevita (restitutie 100%, natura ca. 75% vergoed)
ENO
Salland (ca. 75% vergoed)
ZorgDirect (100% vergoed)
HollandZorg (ca. 70% vergoed)
LET OP! Klanten van ENO kunnen wij momenteel niet helpen.
Een aantal van deze niet gecontracteerde verzekeraars heeft meerdere polissen. Als je het exact wil weten, bel (085-065 3165)
of mail (info@caredate.nl) dan even.
Wij hanteren bij niet gecontracteerde zorg de volgende tarieven:
Traject BasisGGZ
Indicatie aantal sessies
Tarief Caredate 2021
BasisGGZ Kort
3-4
€ 495,68
BasisGGZ Middel
5-7
€ 839,70
BasisGGZ Intensief
9-11
€ 1354,35
BasisGGZ Onvolledig
intakegesprek
€ 216,20
Helaas, we kunnen je op dit moment niet helpen
, een label van hanteert een omzetplafond.
Bij Caredate gaan wij met de cliënten die we nu helpen dat omzetplafond bereiken.
Lopende behandelingen gaan uiteraard gewoon door.
We kunnen dit jaar echter geen nieuwe cliënten van jouw verzekeraar meer helpen.
Voor meer informatie kan je contact opnemen met de afdeling zorgbemiddeling van je verzekeraar, die helpen je altijd snel verder.